نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ده لیخت در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار گرفت

ده لیخت در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار گرفت

 

در واپسین روزهای مذاکرات طولانی یوونتوس و آژاکس بر سر ماتیاس ده‌لیخت، این مدافع آینده‌دار تا 48 ساعت دیگر رسماً به عنوان بازیکن یوونتوس معرفی خواهد شد و پس از ترک اردوی آژاکس به سوی تورین پرواز خواهد کرد تا همراه با هم‌تیمی‌های جدیدش آماده رفتن به شرق آسیا شود.

 

Calcio Mercato از احتمال حضور ماتیاس ده‌لیخت در تورین و شرکت در تست‌های پزشکی J Medical و امضای رسمی قرارداد با بانوی‌پیر در روز شنبه خبر داده است. طبق پیش‌بینی‌های اولیه و در صورت عدم‌تغییر توافقات میان دو باشگاه، ده‌لیخت با قراردادی 5 ساله و حقوق سالیانه 9 میلیون یورو به اضافه پاداش‌های مختلف رسماً به عنوان مدافع جدید بیانكونری معرفی خواهد شد.

 

پس از اعلام باشگاه هلندی به اعطای رضایت در ازای 75 میلیون یورو و آمادگی یووه برای پرداخت 67 میلیون از مبلغ مورد نظر آنها؛ به نظر می‌رسد در نهایت این دو باشگاه در عدد 70 با یکدیگر به توافق برسند و ده‌لیخت سرانجام لباس سیاه و سفید یوونتوس را بر تن کند.

 

به گفته Gazzetta یکی از دلایل اصلی در متقاعد شدن یوونتوس برای تن دادن به درخواست نسبتاً گران آژاکس، توافق با مینو رایولا مدیر برنامه‌های ده‌لیخت برای لحاظ کردن بندی 150 میلیون یورویی در مفاد قرارداد این بازیکن برای آزادسازی او در صورت تمایل به خروج از یوونتوس در سالهای آتی است. تبصره‌ای که باعث می‌شود یووه در نهایت از لحاظ مالی، سود و ابتکار عمل را در اختیار داشته باشد.

 

یوونتوس در حالی کاپیتان آژاکس را به خدمت می‌گیرد که پیش‎ از این باشگاه‌های بزرگ دیگری همچون پاری‌سن‎‌ژرمن، بارسلونا و منچستر یونایتد نیز در صف خریداران او ایستاده بودند. جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول چندی پیش با اشاره به ده‌لیخت، ویژگی‌های فیزیکی و توانمندی بالای او در رهبری خط دفاعی را به عنوان کم‌نظیرترین ویژگی این بازیکن عنوان کرده بود و جذب این بازیکن با کیفیت توسط باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به مثابه تزریق یک ارزش افزوده از لحاظ فنی و اقتصادی برای آنها دانسته بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: